Повнотекстовий пошук
1. |
Кисіолек А. Дослідження онлайн маркетингу у вищих освітніх закладах Польщі та України [Електронний ресурс] / А. Кисіолек, O. Карий, O. Прокопенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_16 Процес цифрової трансформації маркетингу має вплив на кожну організацію, яка функціонує на ринку. Особливий статус серед них займають вищі освітні заклади, клієнти яких представлені цифровим поколінням. У статті викладені результати досліджень, присвячених використанню інтернету у маркетингових цілях, зокрема онлайн-рекламі, вищими освітніми закладами Польщі та України. За результатами дослідження, однією з домінуючих форм електронної реклами є різні форми візуалізації, особливо в форматі відео. Вищі освітні заклади вважають соціальні медіа надзвичайно важливою сферою маркетингової діяльності і електронне таргетування, як правило, здійснюється з використанням геолокації та демографічного націлювання.
|
|
|